Faq

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Via de menubalk bovenaan de website kunt u navigeren naar alle productgroepen. Weet u al precies waar u naar opzoek bent? Gebruik dan snel en eenvoudig het zoeksysteem rechts bovenaan de website of kies vanuit de categorieën dropdown bovenaan.

Een bestelling plaatst u eenvoudig door op het gewenste artikel te klikken. Druk op ‘plaats in winkelwagen’. U komt nu in een scherm waar u kunt kiezen verder te winkelen of naar de kassa toe gaan. Betaling afronden?

Klik dan op ‘naar de kassa’.

 

ADRES Heeft u al een klantaccount? Vul dan uw emailadres en wachtwoord in. Heeft u nog geen klantaccount? Vul dan aan de rechterzijde uw persoonlijke gegevens in.

 

BETALINGSWIJZE Kies de door u gewenste betaalwijze. Rechtsonder ziet u het totaalbedrag van de bestelling.

 

BEVESTIGEN Klik vervolgens op ‘bestelling afronden’. Uw bestelling is nu succesvol afgerond.

 

Per email ontvangt u een orderbevestiging.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een andere manier plaatsen?

Uw bestelling kunt u ook via per email, of telefoon aan ons doorgeven:

Bel naar 0412-762706 of email naar info@je.nl

Na ontvangst van uw bestelling bevestigen wij per email uw order. Met uw persoonlijke login kunt u ten alle tijden uw bestelling volgen op de site.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op de volgende 4 manieren kunt u bij ons betalen:

  • Betaling met iDEAL via de website (dit is de snelste manier)
  • Vooruitbetaling (u zorgt zelf voor de overschrijving)
  • Betaling via Paypal (creditcard, toeslag van 3%)
  • Rembours (De kosten voor betaling onder rembours zijn 1% van de totale aankoopsom plus € 9,08)

Kies de door u gewenste betaalmogelijkheid. Kies de door u gewenste betaalmogelijkheid.Betalen kan ook via Rembours

Het artikel staat niet meer op de website, is het dan nog wel bestelbaar?

Over het algemeen zijn de artikelen nog wel bestelbaar. Wij zullen hiervoor navraag doen bij de fabrikant.
U kunt het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen. Wij zullen ons best doen het artikel te leveren.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW.

Wat is de levertijd?

Veel artikelen zijn op voorraad, de levertijden staan bij de artikelen vermeld.
Let wel, dit is een indicatieve levertijd, dit mede omdat Je B.V. samenwerkt met externe transporteurs.
Je B.V. levert alle producten bij u thuis af. Lees hierover meer bij bezorgen. Nadat de bestelling is voltooit krijgt u van ons een bevestiging toegestuurd. Tevens zal Je B.V. voor de levering van de producten een expliciete tijd en datum met u afspreken voor de bezorging.

 

De levertijd van een Deponti overkapping is 14 dagen.
De levertijd van een Verano/Je overkapping is 28 dagen.

Kan Je.nl zorgen dat de levering sneller gaat?

Om het proces van levering wat te versnellen geniet betaling via Ideal de voorkeur. Het product kan dan zo snel mogelijk verzonden worden. Mocht het product niet op voorraad zijn dan zullen wij u daarover informeren. Indien gewenst zullen wij met de fabrikant contact opnemen om te zien of wij de levertijd kunnen versnellen. U kunt ten alle tijden contact opnemen met de klantenservice wanneer er haast is bij de bestelling, wij zullen vervolgens trachten de levering te versnellen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas kan de bestelling niet persoonlijk afgehaald worden. Voor meer toelichting kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wat is een gekoppelde overkapping?

Een gekoppelde overkapping overstrekt een dusdanige lengte dat er als het ware twee overkappingen aan elkaar worden gemonteerd. Om dit onzichbaar te doen wordt een koppelstuk gebruikt in de goot. Het koppelstuk wordt altijd ondersteunt door een staander.

Deze koppeling stelt u in staat iedere desbetreffende breedtemaat overkapping aan uw woning te monteren.

Wat is de garantietermijn?

Uiteraard ontvangt u garantie op overkappingen bij Je Terrasoverkapping. Er wordt onderscheid gemaakt tussen garantie in het algemeneen en op garantie op dakplaten. Hieronder vindt u meer informatie per merken.

 

Garantie op Je overkappingen


U krijgt 3 jaar volledige garantie op de terrasoverkapping én 10 jaar weers- en hagelbestendigheidsgarantie op de dakplaten van Je!

 

Garantie op Verano overkappingen


Op de overkappingen en dakplaten van het merk Verano geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

Heeft u onverhoopt een klacht over één van onze producten? Wij hanteren de volgende klachtenprocedure:

  1. Klachten over producten moeten binnen bekwame tijd (7 dagen), volledig en duidelijk schriftelijk omschreven worden ingediend bij Je B.V., nadat u het gebrek heeft geconstateerd. Graag horen wij van u op welke wijze u het liefst benaderd wilt worden; per telefoon, email of post.
     
  2. Informeer Je B.V. op een van de volgende manieren: stuur een email aan info@je.nl, vul het contactformulier in op de website of stuur de klacht per post naar Je B.V., Industriestraat 40, 7463 EZ Haaksbergen.
     
  3. Wanneer de klacht bij Je B.V. is binnengekomen krijg u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging van de klacht.
     
  4. De bij Je B.V. ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
     
  5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Mijn vraag staat hier niet bij, wat moet ik doen?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet op de website kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De producten van Deponti en Je kunt u indien nodig naar ons retourneren. 

Twitter